Oldalak
ONE SOLUTION FOR ALL PARTS
    Menü
            Főoldal
            Cégünk
            Az üzlet fejlődése
            Karrier
            Termékek & Szolgáltatások
              Megrendelőknek
               Comfort Order
               TecLocal
               TecWarranty
               TecCMI
               TecConv. center
               Verzióváltás
            Hírek, sajtóanyagok
            Felhasználók
            CAP szabvány

           



          Ügyfélszolgálat
          Helpdesk
          +36 1/203-3474
          support@teccom.hu
           


             Verzióváltás

          A 2.3-nál alacsonyabb TecLocal verziók 2006. március végével megszűnnek, vagyis 2006. április 1.-től a 2.3-nál korábbi verziókkal nem lesz lehetséges érdeklődéseket vagy rendeléseket küldeni a TecCom hálózaton keresztül.

          A régi verziók beszüntetetésének oka a jelenlegi kiadás széleskörű fejlesztésében rejlik; ezeket a változtatásokat a régi verzióban technikailag nem lehetett megoldani.

          A TecCom eredményes működése érdekében minden érintett rendszernek célszerű lenne átállni a TecLocal 3.0-ra. Az új kiadás bevezetése számos előnyt nyújt az Ön munkájához. Az új szoftver támogatja a különböző szállítói profilokat, a bővített szállítási módokat, az egyszerű cikkszám bevitelt stb.

          Ön a jövőbeli fejlesztésekből is profitálni fog, melyek kizárólagosan a 3.0 verziót érintik.

          Biztosíthatjuk arról, hogy az új funkcióknak hasznát tudja venni, és el tudja kezdeni az átállást.

          A szoftver frissítése egyáltalán nem bonyolult; csupán a TecLocal 3.0-t kell telepítenie a számítógépre. Az új verzió letölthető az internetről, de igény esetén elküldjük Önnek postán is.

          Kérjük ellenőrizze, hogy az Ön cégénél TecLocal 2.3.-nál korábbi verziószámú program működik-e, amennyiben igen, azok frissítése szükséges. Részletes leírást a mellékletben csatolt GYIK-ban találnak.

          Ha a TecCom szoftver be van építve cége ügyviteli rendszerébe vagy több munkaállomáshoz telepítették, az átállás üteme és hossza cége egyedi berendezkedésétől függ. A TecCom támogatja Önt a feltételek tisztázásában; ezekben szívesen segítenek az illetékes ügyfélszolgálatos kollegák.

          A leggyakrabban felmerült kérdésekre az alábbi GYIK-ban találja meg a válaszokat. Kérjük Önt, mielőtt további lépéseket tenne, olvassa el az alábbi anyagot. Az ügyfélszolgálatos kollegák a technikai kérdésekben szívesen állnak rendelkezésére a support@teccom.hu e-mail címen illetve a +36 1 203 34 74-es telefonszámon.

          GYIK - Gyakran ismételt kérdések

          1. Meddig használható a 2.3-nál alacsonyabb verziószámú TecLocal?
          2. Mit jelent ez a felhasználó számára?
          3. Miért járnak le ezek a szoftverek?
          4. Hogyan állapítható meg, hogy érintett vagyok-e a cserében? Hol találom meg az általam használt TecCom szoftver verziószámát?
          5. Milyen alternatívát kínál a TecCom a régi verzió helyett? A korábbi verzióhoz képest milyen előnyöket nyújt az új TecLocal?
          6. Milyen következményekkel jár a cégünk számára a szoftver cseréje?
          7. Mit tegyek, ha 2006.03.31-e előtt szeretnék frissíteni?
          8. Hogyan segít nekem a TecCom a frissítésben?

          1.     Meddig használható a 2.3-nál alacsonyabb verziószámú TecLocal?

          2006. március végéig.

          2.     Mit jelent ez a felhasználó számára?

          2006 április 1-jétől nem lesz lehetséges ezen verziójú szoftverekkel érdeklődések és/vagy rendelések küldése.

          3.     Miért járnak le ezek a szoftverek?

          Az új bővítéseket a régi rendszerrel nem lehetett megoldani.

          4.     Hogyan állapítható meg, hogy érintett vagyok-e a cserében? Hol találom meg az általam használt TecCom szoftver verziószámát?

          A TecLocal elindítása után a verziószám a bejelentkező képernyőn olvasható. Amennyiben ez korábbi, mint 2.3, Önnek frissítenie kell a rendszerét. Amennyiben a TecCom funkciók az ügyviteli rendszerbe vannak integrálva, a rendszeradminisztrátornak egy TecLocal telepítést kell végeznie a rendszer frissítéséhez. Ebben az esetben a verziószám ugyanúgy megjelenik a képernyőn, mint az előző esetben.

          5.     Milyen alternatívát kínál a TecCom a régi verzió helyett? A korábbi verzióhoz képest milyen előnyöket nyújt az új TecLocal?

          -TecLocal 3.0

          -Újítások a korábbi kiadásokhoz képest:

          o       A TecLocal újratervezésének köszönhetően a szoftver teljesen új kinézetet kapott: a grafikus kezelőfelület modern, felhasználóbarát. Az új design, ami most először a Windows felhasználói felülethez hasonlóan lett összeállítva, struktúrált, egyszerűen lehet benne navigálni, könnyen kezelhető.

          o       A vevő megadhat alapértelmezett szállítási címeket szállítónként. Abban az esetben, ha a kereskedő több címmel is rendelkezik, a megrendelést egy megadott raktárhelyre kérheti.

          o       Az új verzió figyelembe veszi a szállítói profilok elemeit, mint pl. rendelkezésre álló szállítási módok, szállítási határidő, stb. Amennyiben egy szállító nem támogat bizonyos szállítási módokat, azok nem jelennek meg a TecCom-ban a szállítási módok között.

          o       Minden alapvető mint pl. kimenő napló, bejövő napló, bevásárló kosár vagy segítség elérhetők gyorsbillentyűk segítségével - PC funkcióbillentyűi (F1-től F12-ig).

          o       Kiterjesztett jogosultságkezelő segítségével a TecLocal adminisztrátor felhasználónként szabályozhatja az árak megjelenítését, elektronikus üzenetek lehívását és felelősségeket.

          6.     Milyen következményekkel jár a cégünk számára a szoftver cseréje?

          A következmények mértéke az integráltság fokától, részben az ügyviteli rendszertől függ. Alapvetően elmondható, hogy minél mélyebb az integráció, annál komplikáltabb az átállás - mind idő, mind munka szempontjából. Amennyiben a konvertálást nem végzik el, az új funkciók nem lesznek elérhetőek, viszont a régi funkciókkal a megadott időpontig még együtt lehet dolgozni.

          A szükséges munka ráfordítás esetenként eltérő. A legfontosabb tényezők:

          o       A TecLocal 3.0 szoftver ingyenesen elérhető.

          o       A TecCom továbbra is ingyenes telefonos- és e-mailes segítségnyújtást biztosít.

          o       Windows 95 és Windows NT operációs rendszert használó ügyfelek nem tudnak a TecLocal 3.0-ra váltani. Ez esetben a legmagasabb használható verzió a 2.3-as, javítócsomaggal frissítve.

          o       Amennyiben van interfésze az ügyviteli rendszerhez, a következő esetek érvényesek:

          §        Order Link - az interfész jelenleg nincs frissítve a TecLocal 3.0 új funkcióival, de alapvetően együttműködik a TecLocal 3.0-val. Támogatott funkciók azonosak a TecLocal 2.3 + javítócsomag által ismertekkel.

          §        WWS-IFD - Az eddig használt IFD interfész csak a korábbi funkciókat fogja támogatni.

          §        Document Transport Service, TecHook és Silent Commerce - ezek folyamatosan fejlesztett komponensek melyek rendelkezésre állnak a TecLocal 3.0-hoz. A korábbi verziók továbbra is működőképesek - egyetlen hátránya, hogy az új funkciók nem lesznek elérhetők.

          A TecLocal 3.0 telepítése 5-10 percet vesz igénybe a PC sebességétől függően. Egy interfész megváltoztatásához szükséges időt megbecsülni nem lehet.

          Kérjük, vegye figyelembe a következőket:

          1.     Az új szoftver telepítéséhez adminisztrátor jogokra lesz szüksége. Amennyiben nem rendelkezik vele, vagy nem biztos benne, hogy van ilyen joga, lépjen kapcsolatban az illetékes személlyel.

          2.     Abban az esetben, ha Önnek több munkaállomásos telepítése van, konzultáljon az ügyfélszolgálatos munkatársaink egyikével a frissítés megkezdése előtt.

          3.     Mielőtt frissíti rendszerét, készítsen biztonsági másolatot a TecCom szoftverről - az adatbázist is beleértve. Így lehetősége lesz visszaállítani a régi adatokat.

          7.     Mit tegyek, ha 2006.03.31-e előtt szeretnék frissíteni?

          Vegye fel a kapcsolatot a TecCom és IT partnerével és tisztázza, hogy milyen egyedi igényeknek kell teljesülnie. Minél gyorsabban elkezdi a folyamatot, annál hamarabb tudja majd az új funkciókat és szolgáltatásokat használni.

          8.     Hogyan segít nekem a TecCom a frissítésben?

          o       Ingyenes hozzáférés az új kiadáshoz a www.teccom.de weboldalon, vagy postai úton térítésmentesen CD-ROM-on megküldjük a szoftvert.

          o       Ingyenes felhasználói oktatás az Interneten keresztül - német és spanyol nyelven.

          o       Ingyenes technikai támogatás e-mail-en (support@teccom.hu) vagy telefonon (+36 1 203 34 74) keresztül